Nicholas JONES

Violončelistas
Mokslinis laipsnis

Profesorius

Biografija

NICHOLAS JONES (Didžioji Britanija) – vienas garsiausių styginių instrumentų pedagogų Jungtinėje Karalystėje. Jis apdovanotas ypatingu gebėjimu įžvelgti studentų meninį potencialą ir jį atverti. Nesvarbu, ar sunkumų kyla dėl atlikėjo technikos, ar dėl jo asmenybės problemų – N. Jonesas randa išeitį ir pateikia vertingų įžvalgų.

N. Joneso pamokos – išskirtinė patirtis tiek žmogiško santykio, tiek meistriškumo prasme. Pedagogas bendrauja šiltai ir su humoru, stengiasi suprasti mokinius ir priimti juos tokius, kokie jie yra, o ne kokius jis norėtų matyti. Pamokose jis kalba apie viską: techniką, garsą, muziką ir interpretaciją, studentams suteikia muzikavimo laisvę, užuot primygtinai piršęs savo nuomonę.

Būti N. Joneso mokiniu reiškia leistis į nuostabią kelionę, prisiliečiant prie pirmapradžio muzikos grožio, įkvepiančių idėjų ir pajaučiant, kaip tavo rankose pražysta violončelė. Pozityvumas, kuris veržte veržiasi iš mokytojo, užkrečia ir jo mokinius.

N. Jonesas yra didžiausios Jungtinėje Karalystėje Chethamo muzikos mokyklos dėstytojas ir Karališkojo Šiaurės muzikos koledžo (Royal Northern Music College) Mančesteryje violončelės profesorius, veda meistriškumo kursus Europos muzikos akademijose ir konservatorijose, be jo neapsieina garsiausių konkursų žiuri. Violončelininkas intensyviai koncertuoja, griežia tiek solo, tiek su orkestrais.

Svarbiausi darbai

The VI Summer Arts Academy in Birštonas provides the cello masterclass given by Nicholas Jones – Nicholas Jones is one of the leading String Pedagogues in the UK. He is Head of Strings at Chetham’s School of Music (the UK’s largest Specialist Music School) and Professor of Cello at the Royal Northern College of Music. He gives masterclasses at music academies and conservatoires throughout Europe and sits on juries of major competitions. He is an active international solo and Chamber Music cellist.

Nicholas has the special ability to see students artistic potential and help unlock it. Whether it is about seeing areas of technique which are causing problems or finding new ways to listen to and releasing musician’s musical voice, his perceptive approach is so valuable. He combines this with warmth and humor to create exceptional lessons and masterclasses. He also tries to make a connection with students – to understand them as people and work with who they are – not something he thinks they should be or become.

“Nicholas always gives a very nice overall view on the pieces and he does not teach in just one direction. He speaks about everything – technique, sound, music and interpretation. He also gives freedom to students to develop their own interpretation rather than forcing his own opinion.”
“His teaching is full of infinite beautiful and inspirational ideas and analogies that blossom cello playing. You can’t forget his great positivity, you will always come out of a lesson motivated and smiling.”