Naujienos

Kostas Smoriginas: „Aistringų meilės laiškų nuo gerbėjų nesu gavęs“

Kostas Smoriginas: „Aistringų meilės laiškų nuo gerbėjų nesu gavęs“

2018-04-09, Renata Baltrušaitytė

Ketvirtadienį, balandžio 12 d., operos solisto Kosto Smorigino vaidinamas Eugenijus Oneginas Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro scenoje vėl išdidžiai mokys jam savo jausmus laiške neatsargiai išliejančią provincialę Tatjaną. O ar pats solistas yra sulaukęs meilės laiškų?

Modestas Pitrėnas: „kiekvienas turime santykį su Karmen“

Modestas Pitrėnas: „kiekvienas turime santykį su Karmen“

2018-04-08, Žaneta Skersytė

Orkestras su kone sektantišku požiūriu į darbą, garsus dirigentas su specialia misija ar net vaidmens įsipareigojimu žiūrovams, viena garsiausių šalies baleto šokėjų ir ne mažiau talentingas baleto trupės desantas – ši darni visuma sukuria nepakartojamą bei nenusakomą Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro šokio spektaklį „Karmen siuitą“. Ir muzikos garsai tarsi Karmen širdies dūžiai randa atgarsį žiūrovų širdyse bei pakelia juos iš savo vietų nesibaigiantiems plojimams...

Tradicijos galia ir pavojus, arba Kaip statomos operos

Tradicijos galia ir pavojus, arba Kaip statomos operos

2018-04-06, Junija Galejeva

Pastaruoju metu tarp teatralų ir teatro gerbėjų sklando nerimastingos diskusijos apie įspūdį turėjusių mizanscenų, scenografijos ar kostiumų detalių atsikartojimą kituose pastatymuose. Ar tai - plagiatas? 2002 metų 5-6 "Muzikos barų" numeryje publikavome puikų Junijos Galejevos straipsnį apie Lecho Majewskio "Karmen" pastatymą LNOBT. Regis, aktualumo jis neprarado ir nūdienos kontekste.  

„Armonas-Uss Duo“: gaidos savaime nėra meno kūrinys

„Armonas-Uss Duo“: gaidos savaime nėra meno kūrinys

2018-04-06, Daiva Tamošaitytė, Evelina Joteikaitė

Violončelininkas Rimantas Armonas ir pianistė Irena Uss-Armonienė žinomi kaip muzikinis duetas Armonas–Uss. Jis šiemet mini kūrybinės veiklos 40-metį. Ta proga Taikomosios dailės ir dizaino muziejuje Vilniuje surengtas koncertas „Lietuviškas rapsodas“ buvo išskirtinis ne tik bendrais kūrybos metais, bet ir tuo, kad jame skambėjo vien Lietuvos kompozitorių muzika. Duetui paskirta 2017 metų Vyriausybės kultūros ir meno premija.   

Operoje “Eugenijus Oneginas” – dar negirdėtas Lenskis

Operoje “Eugenijus Oneginas” – dar negirdėtas Lenskis

2018-04-06, Renata Baltrušaitytė

Balandžio 12 d. operos spektaklyje „Eugenijus Oneginas“ Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre Lenskio partiją atliks solistas iš Sankt Peterburgo Surenas Maksutovas.

Scenografės Renatos Valčik kūrybinėje loterijoje du „Auksiniai scenos kryžiai“ vienu bandymu

Scenografės Renatos Valčik kūrybinėje loterijoje du „Auksiniai scenos kryžiai“ vienu bandymu

2018-04-04, Žaneta Skersytė

Scenografei Renata Valčik šiemet skirtas „Auksinis scenos kryžius“ už scenografiją instaliacijų spektakliui „Apie baimes“ bei miuziklui „Čikaga“. Teatro vaikams ir jaunimui kategorijoje „Auksiniu scenos kryžiumi“ apdovanota kūrybinė grupė, kurioje dirbo ir R.Valčik, sukūrusi instaliacijų spektaklį šeimai „Apie baimes“.

Viktorija Miškūnaitė ruošiasi virsti furija

Viktorija Miškūnaitė ruošiasi virsti furija

2018-04-04, Renata Baltrušaitytė

Antruoju „Auksiniu scenos kryžiumi“ apdovanota solistė Viktorija Miškūnaitė balandžio 6 d. dainuos Jules Massenet operoje „Manon“, balandžio 14 d. – Johanno Strausso operetėje „Šikšnosparnis“, o tada savaitei išvyks į Austriją, kur kartu su vokalo pedagoge Gaiva Bandzinaite, Zalcburgo menų universiteto „Mozarteum“ dainavimo instituto dėstytoja, ruoš Elektros partiją artėjančiai Wolfgango A. Mozarto operos „Idomenėjas“ premjerai Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre.

Baleto legendai Genovaitei Sabaliauskaitei balandžio 2-ąją sukaks 95-eri.

Baleto legendai Genovaitei Sabaliauskaitei balandžio 2-ąją sukaks 95-eri.

2018-03-30, Renata Baltrušaitytė

Buvusiai balerinai Genovaitei Sabaliauskaitei balandžio 2-ąją sukaks 95-eri. Balandžio 4 d. rodomą „Barboros Radvilaitės“ spektaklį LNOBT skirs lietuvių baleto primadonos jubiliejui pažymėti. Raudonojoje fojė bus atidaryta primabalerinos kūrybinį kelią menanti paroda.

Kvazimodas - įgyvendinta paauglystės svajonė

Kvazimodas - įgyvendinta paauglystės svajonė

2018-03-30, Žaneta Skersytė

Išduosime paslaptį: džentelmeniškasis scenos riteris Edmundas Kučinskas dar būdamas paaugliu svajojo ne tik dainuoti, bet ir vaidinti. Ir suvaidinti būtent Kvazimodą. Nepaisant traumos scenoje, tai - mylimiausias E. Kučinsko vaidmuo.

Jeigu būčiau turėjusi tėtį...

Jeigu būčiau turėjusi tėtį...

2018-03-29, MB inf.

„Manau, kad Kūrėjo visi esame užkoduoti būti menininkais ir visi kuriame, tik skirtingais būdais“, – sako violončelininkė, daugelio tarptautinių konkursų laureatė Elena Daunytė. Talentinga muzikė stebina ne tik puikiu violončelės valdymu, tačiau ir iš vidaus trykštančiu pozityvu, nuoširdumu bei disciplina.

Aušra Krasauskaitė - laiminga teatro ir scenos „auka“

Aušra Krasauskaitė - laiminga teatro ir scenos „auka“

2018-03-29, Žaneta Skersytė

Klaipėdos valstybinis muzikinis teatras skendėja švelnioje kūrybinėje euforijoje - „Auksinis scenos kryžius“ už geriausią jaunojo kūrėjo debiutą, t.y. choreografiją šokio spektakliui „Karmen“ įteiktas vienai jautriausių bei nuoširdžiausių šio teatro kūrėjų - Aušrai Krasauskaitei.

Gytis ir Evelina Šimelioniai „du balsai – viena širdis“ ne tik gyvenime, bet ir miuzikle „Čikaga“

Gytis ir Evelina Šimelioniai „du balsai – viena širdis“ ne tik gyvenime, bet ir miuzikle „Čikaga“

2018-03-23, Žaneta Skersytė

Evelina ir Gytis Šimelioniai – jauni ir kūrybingai pašėlę Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro profesionalai: Evelina – tai dievobaiminga vienuolė, tai – skrupulų neturinti žudikė miuzikle „Čikaga“; Gytis – tai seržantas Fogertis – „Čikagoje“, tai – psichiatrinės ligoninės slaugytojas šokio spektaklyje „Žizel“. 

Garsią scenografę kartais įkvepia net kasdienė rutina

Garsią scenografę kartais įkvepia net kasdienė rutina

2018-03-22, Žaneta Skersytė

Dešimt metų scenografijos srityje dirbanti Sigita Šimkūnaitė per daug kukli, kad pasigirtų, tačiau Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro šokio spektaklis „Karmen siuita“, kuriam ji kūrė scenografiją, pretenduoja į „Padėkos kaukę“ kaip geriausias praėjusių metų spektaklis. Nuoširdus atsidavimas scenos menui slepia ir tai, kad ji klaipėdiečių operos „Prūsai“ scenografė.

Ketvirtą kartą susituoktis su Liudu Mikalausku nebeturėtų būti sunku

Ketvirtą kartą susituoktis su Liudu Mikalausku nebeturėtų būti sunku

2018-03-21, MB inf.

„Susituokti ketvirtą kartą su Liudu Mikalausku nebeturėtų būti taip sunku“, – sako tezių operoje „Liuterio durys“ debiutuosianti Aistė Pilibavičiūtė

Eugenijus Chrebtovas: „Aukščio baimę padeda įveikti mintys apie raibuliuojantį ežerą“

Eugenijus Chrebtovas: „Aukščio baimę padeda įveikti mintys apie raibuliuojantį ežerą“

2018-03-19, Renata Baltrušaitytė

Kas bendra tarp Giuseppe‘s Verdi operos „Don Karlas“ ir aukščio baimės? Išvydę režisieriaus Günterio Krämerio „Don Karlo“ pastatymą Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre žiūrovai to nebeklausia. O kai kurie solistai su aukščio baime šiame spektaklyje grumiasi iki šiol.