Naujienos

Gytis ir Evelina Šimelioniai „du balsai – viena širdis“ ne tik gyvenime, bet ir miuzikle „Čikaga“

Gytis ir Evelina Šimelioniai „du balsai – viena širdis“ ne tik gyvenime, bet ir miuzikle „Čikaga“

2018-03-23, Žaneta Skersytė

Evelina ir Gytis Šimelioniai – jauni ir kūrybingai pašėlę Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro profesionalai: Evelina – tai dievobaiminga vienuolė, tai – skrupulų neturinti žudikė miuzikle „Čikaga“; Gytis – tai seržantas Fogertis – „Čikagoje“, tai – psichiatrinės ligoninės slaugytojas šokio spektaklyje „Žizel“. 

Garsią scenografę kartais įkvepia net kasdienė rutina

Garsią scenografę kartais įkvepia net kasdienė rutina

2018-03-22, Žaneta Skersytė

Dešimt metų scenografijos srityje dirbanti Sigita Šimkūnaitė per daug kukli, kad pasigirtų, tačiau Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro šokio spektaklis „Karmen siuita“, kuriam ji kūrė scenografiją, pretenduoja į „Padėkos kaukę“ kaip geriausias praėjusių metų spektaklis. Nuoširdus atsidavimas scenos menui slepia ir tai, kad ji klaipėdiečių operos „Prūsai“ scenografė.

Ketvirtą kartą susituoktis su Liudu Mikalausku nebeturėtų būti sunku

Ketvirtą kartą susituoktis su Liudu Mikalausku nebeturėtų būti sunku

2018-03-21, MB inf.

„Susituokti ketvirtą kartą su Liudu Mikalausku nebeturėtų būti taip sunku“, – sako tezių operoje „Liuterio durys“ debiutuosianti Aistė Pilibavičiūtė

Eugenijus Chrebtovas: „Aukščio baimę padeda įveikti mintys apie raibuliuojantį ežerą“

Eugenijus Chrebtovas: „Aukščio baimę padeda įveikti mintys apie raibuliuojantį ežerą“

2018-03-19, Renata Baltrušaitytė

Kas bendra tarp Giuseppe‘s Verdi operos „Don Karlas“ ir aukščio baimės? Išvydę režisieriaus Günterio Krämerio „Don Karlo“ pastatymą Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre žiūrovai to nebeklausia. O kai kurie solistai su aukščio baime šiame spektaklyje grumiasi iki šiol.

Miuziklo „Čikaga“ režisierė R. Bunikytė: kūrybos egzamine nėra antrojo šanso...

Miuziklo „Čikaga“ režisierė R. Bunikytė: kūrybos egzamine nėra antrojo šanso...

2018-03-19, Žaneta Skersytė

John Kander muzika ir garsaus solisto dainininko Virginijaus Pupšio versti tekstai, kurie kaip „šaudanti energija“ iššaukia kino vaizdą. Tekstas ir muzika atgyja didžiulėje scenos erdvėje, vaizdą kuria pagal pasaulinę praktiką atrinkti atlikėjai. Žiūrovas „inspiruojamas“ susimąstyti apie mūsų gyvenimo kasdienybę – bandymas save „parduoti“ populiariomis priemonėmis, susikurti savitą didesnį ar mažesnį šou. Tai miuziklas „Čikaga“...

,,Graiką Zorbą” Klaipėdoje kurs pasaulinio garso baleto žvaigždė

,,Graiką Zorbą” Klaipėdoje kurs pasaulinio garso baleto žvaigždė

2018-03-19

Klaipėdos valstybiniame muzikiniame teatre šią vasarą planuojama legendinio Mikio Teodorakio baleto „Graikas Zorba“ premjera, kurią pristatys pasaulinio garso choreografas ir kūrinio libreto autorius Lorca Massine. Pirmadienį jis pirmą kartą atvyko uostamiestį, į spektaklio šokėjų atranką.

„Auksiniam scenos kryžiui“ nominuota baleto primadona Beata Molytė nevaržo savo svajonių

„Auksiniam scenos kryžiui“ nominuota baleto primadona Beata Molytė nevaržo savo svajonių

2018-03-17, Žaneta Skersytė

Fatališka moteris, aristokratė iš prigimties su prigimtine elegancija – visi šie apibudinimai puikiai tinka visoje šalyje garsiai Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro baleto šokėjai Beatai Molytei-Kulikauskienei. Maloniai nuteikia ar net įpareigoja jau vien tai, jog garsi scenos primadona į pokalbį atskuba laikrodžiui mušant sutartą valandą. Tai leidžia suprasti, kad užimtame Beatos gyvenime viskas sustyguota ir vyksta laiku bei planuotai. Jei net iš nuotraukų Beata į aplinką žvelgia iš tarsi aukšto, tai gyvenime ji nuoširdi, šilta ir atvira moteris.

Rimas Tuminas: „Pragaras – jau Žemėje“

Rimas Tuminas: „Pragaras – jau Žemėje“

2018-03-17, Birutė Vyšniauskaitė, LRT

„Kažkas nori, kad taptumėm neregiais ir nieko nematytumėm, kas darosi aplink. Bet, ačiū dievui, neregiai dar girdi. Karalius Edipas buvo praregėjęs keliolikai minučių, o visą gyvenimą buvo apakintas savo šlovės, ambicijų, puikybės. Tos praregėjimo minutės buvo pats nuostabiausias dalykas, nes mes juk negalime gaišti savo brangaus laiko šiame pasaulyje“, – kalbėdamas apie tai, kodėl ėmėsi Sofoklio dramos „Edipas karalius“, sakė režisierius Rimas Tuminas, atvykęs gastrolių į Vilnių su savo vadovaujamu Maskvos Jevgenijaus Vachtangovo teatru.   

Bernsteino 100-metis ir Vytauto Germanavičiaus kūrinio prmjera

Bernsteino 100-metis ir Vytauto Germanavičiaus kūrinio prmjera

2018-03-14, MB inf.

Kovo 17-ąją Nacionalinės filharmonijos lankytojų laukia ypatingas simfoninės muzikos koncertas „Nė dienos be muzikos!“. Jame maestro Modestas Pitrėnas ir jo vadovaujamas Lietuvos nacionalinis simfoninis orkestras švęs Leonardo Bernsteino gimimo 100-ąsias metines. Kita šio koncerto ypatingumo priežastis – premjera. Vakaro programoje skambės lietuvių kompozitoriaus Vytauto Germanavičiaus Filharmonijos užsakymu Lietuvos valstybės atkūrimo 100-mečiui sukurtas opusas „Horizontali tėkmės trilogija“ smuikui ir orkestrui. Smuiku solo koncerte grieš Ingrida Armonaitė.

Premjera: Laimio Vilkončiaus miuziklas „Benediktas ir Žirafa“

Premjera: Laimio Vilkončiaus miuziklas „Benediktas ir Žirafa“

2018-03-14, MB inf.

Kovo 17–18 d. Vilniaus kongresų rūmuose Lietuvos valstybinis simfoninis orkestras pristatys premjerą vaikams – kompozitoriaus Laimio Vilkončiaus miuziklą „Benediktas ir Žirafa“, kuriame pagrindinius vaidmenis kurs Aistė Lasytė, Dominykas Vaitiekūnas ir Gabrielia Kuodytė. 

Metų solistę V.Miškūnaitę „persekioja“ titulai ir sėkmė

Metų solistę V.Miškūnaitę „persekioja“ titulai ir sėkmė

2018-03-14, Žaneta Skersytė

Viktorija Miškūnaitė, tituluojama viena geriausių Lietuvos operos solisčių, paprasta ir meili visiems sutiktiems, dainuojanti net bėgdama klaidžiais Klaipėdos valstybinio muzikinio teatro koridoriais noriai sutinka atsakyti į keletą klausimų bei pasidalinti savo mintimis apie kūrybą, operos „Prūsai“ premjerą ir kūrybines svajones. Būta ir linksmų istorijų: atsisegančių suknelių, vėlavimo į sceną, bet...

Į Vilnių atvyksta Boriso Eifmano spektaklis, skirtas Piotrui Čaikovskiui

Į Vilnių atvyksta Boriso Eifmano spektaklis, skirtas Piotrui Čaikovskiui

2018-03-13, MB inf., Renata Baltrušaitytė

Choreografui Borisui Eifmanui Lietuvoje reklamos nebereikia: šalies baleto gerbėjai puikiai atsimena čia jo statytus spektaklius „Raudonoji Žizel“ ir „Rusiškasis Hamletas“. Tad nenuostabu, jog visos vietos vieninteliame „Čaikovskis. Pro et Contra“ spektaklyje, kuris kovo 22 dieną bus rodomas Lietuvos nacionaliniame operos ir baleto teatre, seniai parduotos. Tiesa, ryžtingiausi šokio gerbėjai dar gali įsigyti 7 eurus kainuojančių stovimų bilietų.

„Post futurum“ Ožio akimis

„Post futurum“ Ožio akimis

2018-03-10, Renata Baltrušaitytė

Igorio Stravinskio ”Šventasis pavasaris” atvėrė pavasariui vartus Varšuvoje ir Berlyne

Igorio Stravinskio ”Šventasis pavasaris” atvėrė pavasariui vartus Varšuvoje ir Berlyne

2018-03-09, Remigijus Vitkauskas

Paskutiniąją žiemos dieną Lenkijos sostinėje Varšuvoje spaudė trylikos laipsnių šaltukas, tačiau Filharmonijos didžiojoje salėje galinga polifonija aidėjo atbundančio pavasario paukščių bei kitokių Dievo sutvėrimų balsai, genialiai apjungti puošnioje I. Stravinskio (1882-1971) baleto muzikoje „Dviejų dalių pagoniškos Rusios gyvenimo vaizdai. Šventasis pavasaris“. 

Epochų sankirtos: Mozartas ir Prokofjevas Luko ir Annos Geniušų bei LVSO koncerte

Epochų sankirtos: Mozartas ir Prokofjevas Luko ir Annos Geniušų bei LVSO koncerte

2018-03-07, Leonidas Melnikas

Kovo 2 d. Gintaro Rinkevičiaus vadovaujamas LVSO klausytojams padarė tikrą dovaną – visą vakarą scenoje buvo du puikūs pianistai Lukas ir Anna Geniušai, skambėjo vien tik fortepijoniniai koncertai. Pirmoje dalyje buvo Mozartas: Anna Geniušienė skambino Koncertą fortepijonui ir orkestrui Nr. 25 C-dur bei kartu su Luku Geniušu atliko Koncertą dviem fortepijonams ir orkestrui F-dur. Po pertraukos soliuojant Lukui Geniušui skambėjo Prokofjevo Koncertas Nr. 3 C-dur.